Acte Acadèmic de Graduació de l’Institut Borja de Bioètica-URL

08 setembre 2022

El dia 22 de setembre tindrà lloc l’Acte Acadèmic de Graduació de les XII i XIII promocions de Màster Universitari en Bioètica i IV i V del Títol d’Expert Universitari de Bioètica Aplicada en l’Àmbit Clínic i Assistencial de l’Institut Borja de Bioètica-URL.

L’acte de graduació es durà a terme a l’Auditori del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona i estarà presidit per Josep Maria Garrell, rector de la Universitat Ramon Llull, acompanyat per Margarita Bofarull, presidenta del Patronat de l’Institut Borja de Bioètica i Montse Esquerda, directora.

Durant la jornada, el  Dr. Antoni Trilla, Cap de medicina preventiva de l'Hospital Clínic i catedràtic en la Universitat de Barcelona, actuarà de padrí de les promocions i impartirà la conferència Ètica enmig d'una pandèmia.

Com a cloenda de la cerimònia es procedirà a fer lliurament dels diplomes als graduats.

INSCRIPCIÓ