Comunicat davant el Coronavirus COVID-19

13 març 2020

L'Institut Borja de Bioètica-URL segueix funcionant a través del teletreball i les seves instal·lacions romandran tancades d'acord amb l'estat d'alarma decretat pel Govern d'Espanya.

L’Institut Borja de Bioètica ha suspès de manera temporal les activitats formatives presencials destinades a professionals sanitaris d’acord amb la Resolució per la qual s’adopten mesures de caire organitzatiu per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2 en el col·lectiu de professionals sanitaris, publicada pel Departament de Salut amb data 5 de març de 2020.

No obstant això, tota la formació online es podrà seguir normalment a través del nostre Campus docent i es mantindran les tutories programades en format online i via streaming.

Aquesta suspensió temporal es mantindrà fins que les recomanacions de les autoritats sanitàries permetin reprendre l’activitat normal.

Per a qualsevol qüestió i/o informació podeu adreçar-vos a l'e-mail: bioetica@ibb.url.edu

Consulta la informació actualitzada sobre el Coronavirus

Banc de Recursos ètics sobre el coronavirus (Covid-19)