Conferència “Eutanàsia: una mirada cap al pacient, la família i el professional”

05 febrer 2021

En el marc de les IX Jornades d'Ètica Assistencial el Centro de Humanización de la Salud San Camilo organitza aquestes Jornades anualment amb la finalitat d'oferir un espai de deliberació ètica entorn de problemes que es donen en institucions i serveis sociosanitaris. El tema de reflexió per a aquesta novena edició girarà entorn de la Llei d'Eutanàsia.

Sota el lema “Tres mirades d'un problema actual” la Dra. Montserrat Esquerda, directora de l'Institut Borja de Bioètica-URL i presidenta de la Comissió Deontològica del Consell del Col·legi de Metges de Catalunya, impartirà la conferencia “Eutanàsia: una mirada cap al pacient, la família i el professional” sobre com afecta al norma al pacient, la família i el professional.

Les Jornades comptaran també amb altres professionals com Federico de Montalvo, o Ana María Marcos del Canut; Javier Barbero, José Antonio Larraz i Francisco Javier Rivas enfocaran la perspectiva pràctica. A més, intervindran del Centre San Camilo el seu director José Carlos Bermejo, la presidenta del CEA Laura Steegmann i el responsable d'atenció espiritual Xabier Azkoitia.

Les IX Jornades d'Ètica Assistencial estan dirigides a professionals i estudiants, per a acostar-se a la bioètica i les seves implicacions en l'atenció humanitzada a persones dependents.

En modalitat virtual i gratuïta, la jornada tindrà lloc el dimarts 9 de març, de 9.00 a 14.00 hores

Inscripció prèvia