El Dr. Joan Viñas, patró de l’IBB, distingit amb la Creu de Sant Jordi

09 març 2018

Joan Viñas, patró de l’Institut Borja de Bioètica-URL, rebrà la distinció de la Creu de Sant Jordi, en la seva edició d’enguany, per la seva reconeguda trajectòria professional en l’àmbit de la salut i la contribució al sistema d’educació superior i a la recerca. Joan Viñas, catedràtic de cirurgia de la UdL, ha estat degà de la Facultat de Medicina de la UdL i rector de la Universitat de Lleida, president de l’Institut Català de la Salut i de la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya. La seva trajectòria professional està vinculada des de fa molts anys a l’Institut Borja de Bioètica-URL com a membre del seu Patronat. La Creu de Sant Jordi és un dels màxims reconeixements que pot rebre una persona per part de la Generalitat de Catalunya. La distinció es va crear el 1981 amb la finalitat de distingir les persones naturals o jurídiques que, pels seus mèrits, hagin prestat serveis destacats a Catalunya. Des de l'Institut Borja de Bioètica-URL la nostra sincera enhorabona per tan merescut reconeixement.

• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras id aliquet nisl, ut ultrices libero. Morbi viverra diam at elit
  • efficitur mollis. Sed tincidunt, sem fringilla vestibulum semper, sapien urna iaculis purus, sit amet aliquam risus justo in
  • turpis. Nunc finibus risus nec ante faucibus gravida. Phasellus eu malesuada ex. Maecenas ut aliquam augue. Proin felis
  • velit, dictum quis tincidunt ac, tempus at purus. Proin dolor mauris, eleifend id odio sit amet, maximus volutpat libero.
  1. Nulla facilisi. Curabitur ac nulla at mi consequat imperdiet. Donec ut odio risus. Donec sed dictum erat. Aenean velit nisl,
  2. congue quis libero at, imperdiet eleifend ipsum. Donec a luctus magna, eu malesuada lacus. Integer magna velit, euismod
  3. non tincidunt sit amet, laoreet ut justo. Fusce eu neque a tellus faucibus pulvinar eget sit amet mi. Ut ut leo lacus.
  4. Suspendisse potenti. Vivamus volutpat sollicitudin sem et iaculis. Cras ipsum tellus, faucibus tristique arcu non, dapibus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus orci dolor, porta ac nisl ac, pulvinar mollis ligula. Quisque feugiat elit dolor, in volutpat ipsum luctus ac. Etiam rhoncus, justo quis imperdiet placerat, massa nisl consectetur turpis, in volutpat nulla nulla commodo velit. Morbi aliquam mi et tincidunt molestie. Nulla eu mi vel libero dictum rutrum. In pharetra tincidunt magna a sagittis. Vivamus non scelerisque ex.