L’Institut Borja de Bioètica-URL coorganitza les XXXVI Jornades de Bioètica

05 octubre 2022
Telemedicina

La pandèmia COVID19 ens ha portat a viure temps excepcionals en tota la societat, i especialment en l’àmbit de la medicina i les professions sanitàries, amb elevada complexitat i incertesa. En aquest context, en medicina s’han hagut de prendre decisions èticament molt difícils.

Amb el lema "Medicina Digital: de la paraula a les xarxes" aquestes jornades pretenen reflexionar diferents aspectes sobre les aplicacions ètiques i de salut de la mà d'un grup de reconeguts experts fomentant el diàleg i el debat a Lleida. Aquesta vegada s'ofereixen en format presencial els dies 24 i 26 d'octubre.

Les Jornades de Bioètica, organitzades pel Departament de Cirurgia de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida, conjuntament amb l’Institut Borja de Bioètica-URL, arriben a la seva XXXVI edició i han estat un referent històric del debat i discussió bioètica a les terres de Lleida.

Podeu consultar aquí el programa de les Jornades

Per assistir-hi, és necessari inscriure's a través d'aquest formulari