L'Institut Borja de Bioètica-URL participa en el 1r Congrés Europeu de Bioètica Pediàtrica

16 novembre 2020

Amb el lema "Aprenentatge ètic de COVID-19 per a la salut infantil" se celebra el dimecres 18 de novembre el primer Congrés Europeu de Bioètica Pediàtrica organitzat pel Great Ormond Street Hospital for Children.

Montserrat Esquerda, directora general de l'Institut Borja de Bioètica-URL, participarà amb la conferència "Pràctica professional durant el COVID",

L'objectiu del Congrés és fomentar el diàleg i la recerca multidisciplinaris en un moment en què la col·laboració internacional és més important que mai. Compartir experiències durant la pandèmia és fonamental per identificar les lliçons que es poden aprendre i les àrees d'investigació i millora addicionals en el cas de futures crisis sanitàries.

Tot i que els nens no han estat el grup més directament afectat clínicament per la pandèmia, hi ha una creixent evidència de com les mesures de control han afectat i afectaran la seva salut i la seva vida futura.

Amb l'organització d'aquest primer Congrés Europeu de Bioètica Pediàtrica es vol conscienciar sobre els problemes ètics que sorgeixen durant i després d'una crisi pandèmica com la COVID-19.

Més informació i inscripcions aquí

S'adjunta PDf informatiu