MASTERCLASS “Ecoètica. Entre l'angoixa i l'esperança”

15 desembre 2022
Master Class Francesc Torralba

L'Institut Borja de Bioètica-URL i l'Institut Químic de Sarrià (IQS) organitzen, en el marc del Postgrau en Ètica Mediambiental, la masterclass en línia “Ecoètica. Entre l'angoixa i l'esperança” que tindrà lloc el 23 de gener de 2023, a les 18.00 h.

La presentació de la masterclass anirà a càrrec de Francesc Torralba, filòsof, teòleg, director de la Càtedra ETHOS-URL i professor de l'Institut Borja de Bioètica-URL.

Un dels grans reptes del segle XXI és la sostenibilitat. En aquest context, l'ètica aplicada emergeix com a disciplina interprofessional que ofereix instruments per a l'atenció al medi ambient des de la reflexió i el diàleg, i per a donar respostes als reptes ètics que planteja l'activitat professional.

INSCRIPCIÓ

Inscriu-te a la masterclass i rebràs un correu amb l'enllaç per a seguir-la en línia a través de la plataforma Zoom.

Places limitades!.