MASTERCLASS “Ètica de la vulnerabilitat”

15 setembre 2021

L’Institut Borja de Bioètica-URL i la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL organitzen el 30 de setembre de 2021, a les 18h, en el marc del Postgrau Expert Universitari en Ètica Aplicada a l'Acció Social i Psicoeducativa la MasterClass “Ètica de la vulnerabilitat”

La presentació de la MasterClass anirà a càrrec de Francesc Torralba, filòsof, teòleg, director de la Càtedra ETHOS-URL i professor de l’Institut Borja de Bioètica-URL.

La vulnerabilitat, entesa com a possibilitat de ser ferit, és una condició inherent a l'ésser humà. Aquesta possibilitat es converteix en realitat en moltes persones, que requereixen atenció i resposta. Però no qualsevol resposta, sinó una reflexionada, pensada, millorada. L'ètica és, precisament, aquesta reflexió, capaç de conduir als professionals de l'acció social i psicoeducativa, així com les institucions en què treballen, cap a l'excel·lència.

INSCRIPCIÓ

Places esgotades!. Pots seguir la sessió a través del nostre canal de YouTube.

Inscriu-te al butlletí per estar assabentat de pròxims esdeveniments.