Nova proposta del CAFÈ BIOÈTIC!

01 juny 2021
Cafè Bioètic

El pròxim dia 16 de juny a les 17h tindrà lloc la segona edició del “CAFÈ BIOÈTIC” amb el títol “Vacunes i Autonomia: un nou pas cap a l'autonomia relacional”.

Aquesta nova activitat està destinada al col·lectiu IBB Alumni i són uns espais de trobada de diàleg i debat sobre temes de màxima actualitat bioètica que anirem oferint bimensualment.

Els debats estan presentats per 1-2 persones, obrint després un espai de diàleg i discussió. Les sessions es realitzen, de moment, en format virtual i quan sigui possible es realitzaran de manera mixta amb possibilitat d'assistència presencial i virtual.

Les sessions estan gravades en el nostre Campus Virtual i són d'accés per a tots els IBB Alumni que disposaran a més de bibliografia complementària.

Us animem a participar i compartir les vostres reflexions amb els altres IBB Alumni també en diferit.

Més informació a través del nostre Campus Virtual.