Taula rodona "La revolució de l'edició del genoma humà: ciència i ètica" (SEBBM 2021)

15 juliol 2021

El 20 de juliol de 2021, se celebra la taula rodona "La revolució de l'edició del genoma humà: ciència i ètica", com a part de les xerrades de divulgació incloses en la iniciativa "Bioquímica a la Ciutat", una activitat satèl·lit del 43 Congrés de la Societat Espanyola de Bioquímica i Biologia Molecular (SEBBM) (Barcelona, 19-22 de juliol de 2021).

La Dra. Montserrat Esquerda, directora de l’Institut Borja de Bioètica-URL  participa en aquesta taula rodona juntament amb la Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD; Raul Delgado (Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge - IDIBELL i Universitat Internacional de Catalunya - UIC); Lluís Montoliu (Centro Nacional de Biotecnología CNB-CSIC i Centro de Investigación Biomédica en Red, Instituto de Salud Carlos III).

Dia i hora: dimarts, 20 de juliol de 2021, a les 18:30h

Lloc: format virtual a través de la pàgina web del Congrés