L’Institut Borja de Bioètica-URL coorganitza les XXXV Jornades de Bioètica

19 octubre 2021

La pandèmia COVID19 ens ha portat a viure temps excepcionals en tota la societat, i especialment en l’àmbit de la medicina i les professions sanitàries, amb elevada complexitat i incertesa. En aquest context, en medicina s’han hagut de prendre decisions èticament molt difícils.

Aquestes jornades de Bioètica tindran lloc els dies 25 i 27 d’octubre de 2021 a l’Aula Magna de la Facultat de Medicina de Lleida i pretenen reflexionar sobre l’actual crisi de salut pública i la crisi del professionals sanitaris desprès de la pandèmia COVID-19.

Les Jornades de Bioètica, organitzades pel Departament de Cirurgia de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida, conjuntament amb l’Institut Borja de Bioètica-URL, arriben a la seva XXXV edició i han estat un referent històric del debat i discussió bioètica a les terres de Lleida.