L’Institut Borja de Bioètica-URL coorganitza les XXXVII Jornades de Bioètica

16 octubre 2023

L'autonomia en medicina es refereix a la capacitat d'una persona per a prendre decisions informades i controlar la seva atenció mèdica. Això implica el dret a consentir o rebutjar tractaments, rebre informació completa i comprensible sobre la seva salut, i participar activament en decisions que afectin el seu benestar, respectant els seus valors i preferències personals. La medicina promou l'autonomia del pacient com un principi ètic fonamental per a garantir l'atenció mèdica centrada en l'individu.

Amb el lema "L'autonomia de les persones: present, passat i futur" aquestes jornades pretenen reflexionar sobre l'autonomia de les persones de la mà d'un grup de reconeguts experts fomentant el diàleg i el debat a Lleida. Aquesta vegada s'ofereixen en format presencial els dies 23 i 25 d'octubre.

Les Jornades de Bioètica, organitzades pel Departament de Cirurgia de la Facultat de Medicina de la Universitat de Lleida, conjuntament amb l’Institut Borja de Bioètica-URL, arriben a la seva XXXVII edició i han estat un referent històric del debat i discussió bioètica a les terres de Lleida.

Per assistir-hi, és necessari inscriure's a través d'aquest formulari

Programa de les Jornades